Promowanie motoryzacyjnych marek

Każda marka ma określone oczekiwania i buduje własny wizerunek w określony bardzo sposób, strategicznie dobrany do oczekiwań. W przypadku wielkiego rynku motoryzacyjnego to bardzo ważne, aby klienci na całym świecie zapytani o skojarzenia z jakąś firmą produkującą samochody podawali jeden czy dwa przymiotniki. I bardzo często przymiotniki te najlepiej opisują przekonanie mas o faktycznej wartości konkretnej marki. Te natomiast wpływają poprzez marketing i swoje usilne zabiegi o zbudowanie wokół własnej firmy bardzo określonej chmury tychże przymiotników, z których niektóre są niepożądane lub po prostu nie powinny występować razem. Określenie samochodowej marki jako sportowe i jednocześnie bezpieczne jest do zaakceptowania, ale marki, które chcą adresować swoje produkty do młodych i agresywnie jeżdżących absolutnie nie powinny dopuścić do tego, aby w globalnej świadomości ich produkty były także bezpieczne, albowiem to poniekąd na stałe wyklucza wcześniejszy postulat agresywności i ryzyka.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.